reklama

Robíš to čo Ťa baví?

Robíte vo svojom živote to čo vás naozaj baví? Robíte prácu, ktorá vás napĺňa? Som presvedčený, že hlboko v každom jednom z nás je ukrytý obrovský génius, ktorý túži robiť to čo ho baví.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Túži tvoriť hodnoty na ktorých naozaj záleží.

Väčšina ľudí však drží tohto svojho génia v klietke. A nie len to. Na nohu mu priviažu ešte 20 kilovú oceľovú guľu. Pre istotu!!

Týchto ľudí spoznáte veľmi ľahko. Pri svojej práci si najčastejšie obliekajú pohľad sfingy, alebo rozzúreného býka. Naopak ľudia, ktorí dali svojmu géniovi slobodu majú v očiach iskričky šťastia, ako malé deti.

Všetci sme boli deti. Ako deti sme všetci robili to čo nás baví.

A čo dnes? Robíš prácu, ktorá ťa baví?

V poslednom období stretávam ľudí, ktorí, dokonca zabudli, že majú v sebe génia. Nevedia v čom sú výnimoční. Nevedia čo chcú. A na počudovanie to nie sú len ženy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kedysi som k týmto ľudom patril aj ja. Potom, ale prišla otázka, ktorá mi zmenila život. Spýtal som sa samého seba.

Fero, čo by si robil, ak by peniaze nehrali vôbec žiadnu rolu?

4 mesiace som intenzívne hľadal odpoveď a nakoniec som ju našiel. V roku 2011 som začal robiť to čo ma naozaj baví. Vstúpil som do oblasti osobného rozvoja. Ponúkam tak sebe aj ľudom možnosť, ako sa stať lepším.

Moja duša prahne po publiku počúvajúcom, otvorenom, vnímajúcom. Po publiku ako ste vy. Ak by som s tým prestal, zabil by som v sebe samého seba.

Začal som úplne od nuly, ale začal som robiť to čo ma baví. Dnes môžem zodpovedne povedať, že môj život je úplne iný. Viete v čom?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som stále len šťastný.....

Nie !!

Tiež som niekedy nešťastný, nahnevaný, alebo sklamaný. Získal som však jednu obrovskú nenahraditeľnú cennosť.

Môj život má zmysel !!

Pred týždňom som sa stretol s jednou kamarátkou. Rozprávala mi o tom, aká by bola šťastná, keď by mohla vyrábať šperky. Je to jej koníček, miluje tvoriť a dokonca o jej šperky majú ľudia veľký záujem.

Nakoniec však dodala. No vieš Feri, ale toto ma neuživí.

Týmto, ako keby ma kopla rovno do zadku.

Neuživí?

Nájdi teda spôsob ako ťa to uživí a potom to rob !!

Slovo nemožné nie je fakt, ale iba tvoj postoj.

Ak si postavíš takýmto spôsobom peniaze na prvé miesto, tak sa ti veľmi rýchlo môže stať jedna vec. Budeš chodiť do práce, ktorá ťa nebaví. Budeš splácať hypotéku, ktorú si nechcel a ráno sa zobudíš vedľa partnera, ktorého nemiluješ.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A toto je peklo. Úplná blbosť, ktorú nás učia už na školách.

Vychovávame a vzdelávame aj naše deti k tomu, aby žili rovnaké životy ako my. Aby kopírovali „osvedčený" 5 krokový recept.

Vyštuduj, zamestnaj sa, založ si rodinu, zarábaj peniaze a zomri.

Kde je ale radosť? Kde je to čo nás baví?

Začnite robiť to čo vás baví ešte dnes !! Vypustite svojho génia z klietky. Dajte mu slobodu.

Toto nie je generálka na náš život. Každý sme hlavnou postavou a režisérom svojho vlastného života. Tak netočme treťotriedne, nudné, čierno-biele filmy. Točme bestsellery !!

Možno sa bojíš, že zlyháš.

Donald Trump sa stal vďaka tomu čo ho baví jeden z najbohatších mužov sveta. Myslíte si, že sa mu v obchode iba darilo? Nie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2 krát zbankrotoval. Raz dokonca spadol do dlhov vo výške 9 miliárd dolárov. Vždy sa však vrátil opäť hore. Zakaždým rýchlejšie ako pred tým.

Aj jeho deň má len 24 hodín, aj keď mu ich ukazujú zlaté Rolex-ky. Rovnakých 24 hodín, ako máte vy, alebo ja, alebo aj bezdomovec v parku. Rozdiel je v tom že on svojho génia našiel a vypustil na slobodu.

Vzdialené? Lietame v miliardách?

Okolo nás je tiež kopec skvelých ľudí, ktorí robia to čo ich baví.

Sám som členom skupiny s názvom „Učíme sa podnikať" kde je 200+ mladých, ambicióznych ľudí, ktorí menia tento svet práve tým čo ich baví. Toto číslo neustále rastie. V tejto skupine nájdete blogerov, trénerov, cestovateľov, obchodníkov....

Jednoducho ľudí, ktorí žijú svoj život s nadšením, pretože robia to čo ich baví.

Je lepšie mať krátky život, plný toho čo máš rád, ako život dlhý a premárnený. Toto je tiež len ďalší príklad toho, že na dĺžke vôbec nezáleží. Dôležitá je kvalita. :)

Rob to čo naozaj miluješ a staň sa v tom majster.

Tam vonku sú ľudia, ktorí čakajú práve na teba, aby si im pomohol s tým čo ťa baví. Ako zdravé telo potrebuje každú jednu bunku. Ako dobrá kniha potrebuje každú jednu stranu. Presne tak isto potrebuje celé ľudstvo práve teba.

Rob to čo ťa baví, pretože tým najlepšie pomôžeš sebe aj ostatným.

Preto je veľmi dôležité zobrať do úvahy túto otázku:

Po čom skutočne túžim?

Začni hľadať odpoveď ešte dnes a potom rob to čo ťa NAOZAJ baví!

František Kozáček

František Kozáček

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Motivačný spíker, tréner a autor unikátneho video tréningu 3KĽÚČEK VÁŠMUŽIVOTU>> Kliknite a pozrite TU Zoznam autorových rubrík:  Motivácia a úspechEmocionálna inteligenciaProkrastináciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu